اولین واکنش الهه منصوریان به درگیری خونین!

برترین‌ها دوشنبه 18 خرداد 1405 - 13:17
شهربانو و الهه منصوریان با انتشار یک استوری مدعی شدند رئیس فدراسیون ووشو به آن ها حمله ور شده است.

ورزش سه: بعد از اینکه فدراسیون ووشو ساعاتی قبل با انتشار یک بیانیه مدعی شد که شهربانو و الهه منصوریان به خاطر شکست خواهرشان در انتخابی تیم ملی به اتاق رئیس فدراسیون حمله کردند، حالا خواهران منصوریان ماجرا را طور دیگری روایت می کنند.

الهه منصوریان با انتشار تصویری از خود که زخمی شده، نوشته: "حمله رئیس فدراسیون ووشو به قهرمان ووشو جهان با چاقو میوه خوری"

همچنین شهربانو منصوریان نیز این استوری را بازنشر کرده و در ادامه نوشته: "الهه منصوریان در خانه خودش حریم خودش(خانه ووشو) با ضرب چاقو راهی بیمارستان شد"

1

2

این در حالی است که فدراسیون ووشو مدعی شده الهه منصوریان با چاقو میوه خوری خودزنی کرده و رئیس فدراسیون اصلا هیچ برخورد فیزیکی با آن ها نداشته است.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.