در صورت تداوم تجاوز و شرارت با شدت بیشتری با آنها برخورد خواهد

ایرنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 13:55
تهران-ایرنا-سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا با تاکید بر برخورد با رژیم صهیونیستی در صورت تداوم تجاوز و شرارت، گفت: در موج جدید اقدامات علیه اهداف مهم و حساس در سرزمین‌های اشغالی، دشمن با دریافت ضربات سنگین، هدفمند، هوشمندانه و خسارت بار، عملیات هجومی و موفقی را از سوی نیروهای قدرتمند جمهوری اسلامی ایران تجربه کرد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری روز دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ گفت: همان طور که وعده داده بودیم عمل کردیم، نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده اند که در اوج آمادگی های دفاعی و هجومی به آنچه گفته می شود با سرعت عمل و دقت بالا اقدام نموده و دشمنان آمریکایی و صهیونیستی را از کرده خود پشیمان می کنند.

-سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا یادآور شد: در موج جدید اقدامات علیه اهداف مهم و حساس در سرزمین های اشغالی، دشمن با دریافت ضربات سنگین، هدفمند، هوشمندانه و خسارت بار، عملیات هجومی و موفقی را از سوی نیروهای قدرتمند جمهوری اسلامی ایران تجربه کرد.

وی تاکید کرد: آمریکای جنایتکار و رژیم ددمنش صهیونیستی باید بدانند ایران قوی و سرافراز و نیروهای مقاومت افتخارآفرین در منطقه تحت هر شرایطی و در مقابل هر تهدیدی ایستادگی نموده و هرگز سر تسلیم در مقابل دشمنان بازنده در جنگ، فرود نخواهند آورد و در صورت تداوم تجاوز و شرارت با شدت بیشتری با آنها برخورد خواهد شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.