سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص): در صورت تداوم تجاوز و شرارت با شدت بیشتری با دشمن برخورد خواهد شد

خبرگزاری میزان دوشنبه 18 خرداد 1405 - 13:56
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه در صورت تداوم تجاوز و شرارت با شدت بیشتری با دشمن برخورد خواهد شد گفت: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بدانند ایران قوی و نیرو‌های مقاومت تحت هر شرایطی و در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کرده و هرگز سر تسلیم در مقابل دشمنان بازنده در جنگ، فرود نخواهند آورد.
خبرگزاری میزان -

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرد: همان طور که وعده داده بودیم عمل کردیم، نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند که در اوج آمادگی‌های دفاعی و هجومی به آنچه گفته می‌شود با سرعت عمل و دقت بالا اقدام نموده و دشمنان آمریکایی و صهیونیستی را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

وی گفت: در موج جدید اقدامات علیه اهداف مهم و حساس در سرزمین‌های اشغالی، دشمن با دریافت ضربات سنگین، هدفمند، هوشمندانه و خسارت بار، عملیات هجومی و موفقی را از سوی نیرو‌های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران تجربه کرد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) تاکید کرد: آمریکای جنایتکار و رژیم ددمنش صهیونیستی باید بدانند ایران قوی و سرافراز و نیرو‌های مقاومت افتخارآفرین در منطقه تحت هر شرایطی و در مقابل هر تهدیدی ایستادگی نموده و هرگز سر تسلیم در مقابل دشمنان بازنده در جنگ، فرود نخواهند آورد و در صورت تداوم تجاوز و شرارت با شدت بیشتری با آنها برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.