فدراسیون کشتی سهمیه‌های جام تختی را لغو کرد

ایرنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:03
تهران - ایرنا - کلیه سهمیه‌های حضور به برخی از کشتی‌گیران فاقد صلاحیت در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی لغو شد.

به گزارش ایرنا و بنابر اعلام روز دوشنبه فدراسیون کشتی، با توجه به اینکه اشتباهاتی در فرآیند صدور سهمیه و اعطای مجوز حضور به برخی از کشتی‌گیران که فاقد صلاحیت لازم برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی بودند صورت گرفته است، با دستور مستقیم رئیس فدراسیون کشتی، کلیه سهمیه‌های ابلاغی، کان‌لم‌یکن (فاقد اعتبار) اعلام شد.

فدراسیون کشتی با تأکید بر رعایت اصل عدالت‌محوری و حساسیت ویژه در انتخاب نفرات برای حضور در رویدادهای بین‌المللی، به تمامی هیئت‌های کشتی استان‌ها ابلاغ کرد که از این پس، تمامی مجوزها و سهمیه‌های حضور در مسابقات، صرفاً با موافقت و امضای شخص رئیس فدراسیون کشتی معتبر بوده و مورد پذیرش خواهد بود.

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی از ۲۴ تا ۲۶ خرداد در کرمان برگزار خواهد شد. در جریان روز پایانی این رقابت‌ها، دیدار انتخابی تیم ملی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم میان فردین هدایتی و امین میرزازاده نیز برگزار می‌شود.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی از ۲۷ تا ۲۹ خرداد در همین شهر پیگیری خواهد شد. مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان ۷۴، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم نیز در روز ۲۹ خرداد و همزمان با روز پایانی این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.