افتتاح نخستین پارکینگ پناهگاه تهران در هفته‌‌های آینده

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:32
نخستین پارکینگ پناهگاه تهران در هفته‌‌های پیش رو افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران، در نشست خبری امروز با خبرنگاران که در خانه روزنامه‌نگاران برگزار شد، اظهار کرد: ساخت پارکینگ پناهگاه در تهران آغاز شده و طی هفته‌های آینده نخستین پارکینگ پناهگاه در منطقه 10 افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی دیگر از پارکینگ‌ها نیز ظرفیت تبدیل شدن به پناهگاه را دارند و با انجام تغییرات و استانداردسازی، به پناهگاه تبدیل خواهند شد، اما توصیه مسئولان مربوطه این است که مردم به تجمع در پناهگاه‌های بزرگ تشویق نشوند.

.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.