گروسی منفعل خواستار پایبندی ایران به تعهداتش شد

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:36
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدون محکومیت حمله به ایران خواستار پایبندی تهران به تعهداتش شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه 18 خرداد ماه بدون اشاره به تجاوز غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی به تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران در نشست خبری خود در حاشیه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: از ژوئن 2025 به ما اجازه دسترسی به تأسیسات اصلی هسته‌ای ایران داده نشده است.

وی مدعی شد: ایران باید به تعهدات خود عمل کند و از فعالیت‌های غیرقانونی خودداری کند.

هرگز نگفتم ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است

وی همچنین در خصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت: این سازمان (آژانس) هرگز اعلام نکرده جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است و اکنون نیز در موقعیت طرح چنین ادعایی قرار ندارد.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.