به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری تسنیم، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی امروز دوشنبه 18 خرداد ماه بدون اشاره به تجاوز غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی به تاسیسات صلح آمیز هستهای ایران در نشست خبری خود در حاشیه نشست شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت: از ژوئن 2025 به ما اجازه دسترسی به تأسیسات اصلی هستهای ایران داده نشده است.
وی مدعی شد: ایران باید به تعهدات خود عمل کند و از فعالیتهای غیرقانونی خودداری کند.
هرگز نگفتم ایران در حال ساخت سلاح هستهای است
وی همچنین در خصوص برنامه هستهای ایران گفت: این سازمان (آژانس) هرگز اعلام نکرده جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت سلاح هستهای است و اکنون نیز در موقعیت طرح چنین ادعایی قرار ندارد.
در حال تکمیل...
انتهای پیام/