ستاره ایرانی زیر تیغ جراحی رفت

خبرورزشی دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:43
علی قلی زاده به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای جراحی به ایران آمد و امروز عمل موفقیت امیزی را پشت سر گذاشت.

علی قلی‌زاده هافبک تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان، در ایران زانوی چپ آسیب‌دیده خود را جراحی کرد و در هفته‌های آینده روند درمان و بازتوانی‌اش را در کشورش دنبال خواهد کرد.

این وینگر ۳۰ ساله حدود یک ماه پیش در دیدار تیمش مقابل موتور لوبلین که با برتری یک بر صفر لخ پوزنان همراه بود، دچار مصدومیت شد. بررسی‌های پزشکی نشان داد که وی از ناحیه رباط صلیبی قدامی زانو دچار پارگی شده است.

قلی‌زاده اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته و این جراحی توسط پزشکی انجام شده که پیش از این نیز در مقاطع مختلف دوران حرفه‌ای فوتبالش مسئول درمان او بوده است.

مرحله نخست دوران بازتوانی این بازیکن در ایران انجام خواهد شد. او از امکانات مرکز ملی ورزش در تهران که تنها چند دقیقه با محل سکونتش فاصله دارد، استفاده می‌کند و قرار است روزانه چند ساعت در این مرکز به انجام تمرینات درمانی و توانبخشی بپردازد.

طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، قلی‌زاده حدود سه ماه دیگر به لهستان بازخواهد گشت تا مراحل بعدی بازگشت به آمادگی کامل را زیر نظر کادر پزشکی و فنی لخ پوزنان دنبال کند.

باشگاه لخ پوزنان نیز در پایان این گزارش برای ستاره ایرانی خود آرزوی سلامتی کرده و ابراز امیدواری کرده است که هرچه زودتر به میادین فوتبال بازگردد.

بیشتر بخوانید: ستاره مصدوم ایرانی در جمع ۵ بازیکن برتر فصل

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.