چالش بزرگ نود ارومیه؛ دوری چهار هفته‌ای سرمربی از تیم

افکار نیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:46
تیم نود ارومیه در چهار هفته بعدی نمی‌تواند سرمربی خود را به همراه داشته باشد.

تیم فوتبال نود ارومیه در حالی این هفته باید به مصاف فرد البرز برود که صبح امروز با یک شوک مواجه شده و آن هم محرومیت سنگین کمیته انضباطی برای سرمربی این تیم است.

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، یحیی بهاری به دلیل آنچه رفتار غیرورزشی با ترک محوطه فنی به شیوه تحریک آمیز عنوان شده با این حکم مواجه شده است: اجرایی شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی+ سه جلسه محرومیت بابت تخلفات اخیر. او همچنین به پرداخت 70 میلیون تومان جریمه نقدی هم محکوم شده است.

در پی استعفای رضا مرادی از هدایت نود ارومیه که بعد از بازی با نساجی صورت گرفت، یحیی بهاری تیم را هدایت می‌کرد.

در مدت محرومیت یحیی بهاری، شاگردان او باید در دو بازی خانگی با فرد البرز و پالایش نفت بندرعباس دیدار کنند و در خارج از خانه هم به مصاف شهرداری نوشهر و پارس جنوبی جم بروند. دیدارهایی که در هفته‌های پایانی و با توجه به جایگاه در رتبه ماقبل پایانی جدول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.