گروسی: هرگز نگفته‌ایم ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است

خبرآنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:47
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت این سازمان هرگز اعلام نکرده جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است و اکنون نیز در موقعیت طرح چنین ادعایی قرار ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه ۱۸ خرداد ماه بدون اشاره به تجاوز غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی به تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران در نشست خبری خود در حاشیه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: از ژوئن ۲۰۲۵ به ما اجازه دسترسی به تأسیسات اصلی هسته‌ای ایران داده نشده است.

بنابر روایت تسنیم، وی مدعی شد: ایران باید به تعهدات خود عمل کند و از فعالیت‌های غیرقانونی خودداری کند.

هرگز نگفتم ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است

وی همچنین در خصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت: این سازمان (آژانس) هرگز اعلام نکرده جمهوری اسلامی ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است و اکنون نیز در موقعیت طرح چنین ادعایی قرار ندارد.

ادامه دارد...

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.