قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: عملیات‌های ایران علیه رژیم صهیونیستی متوقف شد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:56
قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اقدام ایران در مورد هدف قرار دادن اهدافی در سرزمین‌های اشغالی در پی عبور رژیم کودک کش صهیونیستی از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، با اعلام خبر توقف عملیات نیروهای مسلح تصریح کرد: در صورت تداوم تجاوزات و شرارت‌ها، از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبنده‌تر از قبل در راه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) به شرح زیر است:

«در پی تجاوزات و شرارت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در جنوب لبنان و منطقه ضاحیه که با حمایت آمریکای جنایتکار صورت گرفت، نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان، پاسخی دردناک به این رژیم دادند.

پاسخی که رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان آن باید از آن درس عبرت گرفته باشند.

بر این اساس، توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام می‌گردد؛ اما تاکید می‌شود که در صورت تداوم تجاوزات و شرارت‌ها، از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبنده‌تر از قبل در راه خواهد بود.»

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.