آغاز روند درمانی در بازگشت به ایران؛/ قلی‌زاده در تهران زیر تیغ جراحی رفت

ورزش سه دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:58
وینگر ایرانی لخ پوزنان پس از پارگی رباط صلیبی زانو، نخستین مرحله درمان و بازتوانی خود را در تهران آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده، وینگر ۳۰ ساله ایرانی تیم لخ پوزنان لهستان، عمل جراحی زانوی چپ آسیب‌دیده خود را در ایران با موفقیت پشت سر گذاشت و اکنون وارد مرحله بازتوانی شده است.

قلی‌زاده حدود یک ماه پیش در جریان دیدار هفته سی و یکم لیگ اکستراکلاسا بین لخ پوزنان و موتور لوبلین که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه بود، دچار مصدومیت شد که بررسی‌های پزشکی بعدی نشان داد او از ناحیه رباط صلیبی قدامی زانو آسیب دیده و نیاز به عمل جراحی دارد.

باشگاه لخ پوزنان اعلام کرده که این جراحی امروز توسط پزشکی انجام شده که قلی‌زاده از سال‌های گذشته و در طول دوران حرفه‌ای خود با او همکاری داشته و به او اعتماد کامل دارد.

2448653

این بازیکن ایرانی اکنون روند بازتوانی خود را آغاز کرده و نخستین مرحله آن در کشورش انجام خواهد شد.

باشگاه لخ پوزنان اعلام کرده که قلی‌زاده از امکانات «مرکز ملی ورزش ایران» در تهران استفاده می‌کند؛ مجموعه‌ای که تنها چند دقیقه با محل سکونت او فاصله دارد و به‌عنوان یکی از مراکز اصلی تمرینی فوتبال ایران شناخته می‌شود.

طبق برنامه تعیین شده، او طی هفته‌ها و ماه‌های آینده روزانه چند ساعت در این مرکز به تمرینات تخصصی و فیزیوتراپی خواهد پرداخت و پیش‌بینی می‌شود قلی‌زاده حدود سه ماه دیگر به لهستان بازگردد تا ادامه مراحل درمان و آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر پزشکی باشگاه لخ پوزنان دنبال کند.

باشگاه لهستانی در پایان پیام خود برای ستاره ایرانی‌اش آرزوی سلامتی کرده و ابراز امیدواری کرده که او هرچه زودتر به میادین بازگردد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.