پزشکیان: اولویت ما امنیت ملی و آرامش مردم است

ایرنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 15:27
تهران- ایرنا- رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه نه میدان را ترک کرده‌ایم و نه میز مذاکره را، نوشت: اولویت ما امنیت ملی و آرامش مردم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «مسعود پزشکیان» امروز دوشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: اولویت ما امنیت ملی و آرامش مردم است. با اقتدار از حقوق ملت دفاع می‌کنیم و در برابر هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی در ادامه این پیام آورده است: دیپلماسی و دفاع دو بال قدرت ملی‌اند؛ نه میدان را ترک کرده‌ایم و نه میز مذاکره را. به امید خدا با وحدت و عقلانیت ایران از این آزمون نیز سربلند عبور خواهد کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.