انسداد ۲۴ ساعته کندوان و آزادراه تهران-شمال به دلیل کوچ عشایر

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 15:34
ساری- سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران از انسداد ۲۴ ساعته محور کندوان و آزادراه تهران-شمال از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه تا سه‌شنبه خبر داد.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از انسداد ۲۴ ساعته محور کندوان و آزادراه تهران-شمال از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ تا ساعت ۱۵ فردا سه‌شنبه ۱۹ خرداد خبر داد و گفت: علت این انسداد، عبور احشام و کوچ فصلی عشایر در این مسیر کوهستانی است.

وی افزود: در حال حاضر تردد در محور هراز در مسیر دوطرفه محدوده سه‌راه چلاو تا باجان نیمه‌سنگین است و سایر محورهای استان وضعیت عادی و روان دارند.

وی با اشاره به شرایط جوی هشدار داد: در ارتفاعات محور سوادکوه شاهد مه گرفتگی هستیم و رانندگان باید با احتیاط کامل تردد کنند.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران تأکید کرد: رانندگان پیش از سفر از وضعیت ترافیکی مطلع شوند و از مسیرهای جایگزین مانند محور هراز یا فیروزکوه تردد کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.