اولین کارخانه تولید شکلات خرمای هرمزگان در میناب به بهره برداری می رسد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 15:41
میناب- رئیس جهاد کشاورزی شهرستان میناب از بهره برداری اولین کارخانه تولید شکلات خرما هرمزگان در میناب طی روزهای آینده خبر داد.

اسلام بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ظرفیت‌های چشمگیر سرمایه‌گذاری در بخش محصولات کشاورزی و باغی اظهار داشت: شهرستان میناب به‌عنوان قطب تولید محصولات باغی و کشاورزی در استان و کشور شناخته می‌شود، اما در بسیاری از زمینه‌ها نسبت به سایر شهرستان‌ها نیازمند توسعه و پیشرفت است.

وی افزود: این شهرستان با در اختیار داشتن بخش عظیمی از نخیلات استان، می‌تواند در حوزه سرمایه‌گذاری بر روی فرآورده‌های نخل و خرما، از مزایای قابل‌توجهی بهره‌مند شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان میناب تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی یک سرمایه‌گذار بومی، میناب به‌زودی میزبان اولین کارخانه تولید انواع شکلات خرما و فرآورده‌های آن در استان هرمزگان خواهد بود.

بهرامی خاطرنشان کرد: این کارخانه که در شهرک صنعتی میناب احداث شده، با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر، انواع فرآورده‌های خرما از جمله شیره، سرکه، بسته‌بندی انواع خرما و تولید محصولات مرتبط را انجام خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.