پرداخت ۲۴ میلیارد تومان از خسارت خودروهای آسیب دیده از جنگ در هرمزگان

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:06
بندرعباس-مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از روند مطلوب پرداخت خسارت خودروهای آسیب‌دیده ناشی از جنگ تحمیلی رمضان در استان خبر داد و گفت: ۲۴ میلیارد تومان از خسارت خودروها پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حسن‌زاده با اشاره به همکاری و هماهنگی میان فرمانداری‌های استان، اداره‌کل مدیریت بحران و شرکت بیمه اظهار کرد: با انجام یک کار تیمی منسجم و مشارکت مناسب دستگاه‌های اجرایی، روند رسیدگی به پرونده‌های خسارت خودروهای آسیب‌دیده با سرعت و دقت در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون ۳۳۶ پرونده خسارت از شهرستان‌های بندرعباس، بوموسی، میناب، جاسک، بندرلنگه، بندرکنگ، بستک، بندرخمیر، جزیره قشم و جزیره هنگام به بیمه ایران ارجاع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه تاکنون ۲۱۵ دستگاه خودرو ارزیابی شده‌اند، تصریح کرد: میزان خسارت برآورد شده برای این خودروها بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان است.

حسن‌زاده ادامه داد: تاکنون خسارت ۱۳۵ دستگاه خودرو به مبلغ بیش از ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مالکان زیان‌دیده پرداخت شده و ۱۲۱ پرونده دیگر نیز در مراحل ارزیابی و رسیدگی قرار دارد.

مسئول ارشد مدیریت بحران استان هرمزگان تأکید کرد: روند جبران خسارت خودروهای آسیب‌دیده از جنگ تحمیلی رمضان با شتاب مطلوبی ادامه دارد و بخش عمده پرونده‌های معرفی‌شده در مراحل نهایی رسیدگی قرار دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.