فارس: صبح امروز، دوشنبه در چارچوب برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی زنان، خواهران منصوریان زدوخورد در سالن مسابقات را به داخل دفتر رئیس فدراسیون کشیدند. بر اساس اطلاعات رسیده از یک منبع موثق، این تنشها از شب گذشته و با ورود غیرقانونی الهه منصوریان به خوابگاه دختران آغاز شد که با تذکر حراست همراه بود. فدراسیون این اطلاعیه را پس از درگیری منتشر کرد.
حالا شهربانو منصوریان ماجرا را از زاویۀ خودش گفته.

میخواستیم وارد سالن مسابقات انتخابی تیم ملی زنان شوم که دوستان اجازه ورود به سالن را ندادند.
چرا باید ممنوعالورود باشم؟ آنجا خانه من است. ضمن اینکه من نامه ورود به آزادی را دارم.
من رفتم پیش صدیقی رئیس فدراسیون تا دلیل اینکه چرا اجازه ورود به سالن مسابقات را به من نمیدهند، سوال کنم و چرا نباید من اجازه نشستن روی صندلی کوچ را داشته باشم؟
بله، کاملاً حرف شما درست است، اما صدیقی از من خواسته بود تا تمام فیلم و استوریهایی را که علیه او در فضای مجازی گذشتهام، حذف کنم و پس از این ماجرا به من اجازه فعالیت را بدهند، اما زیر حرفشان زدند. من همه چیز را حذف کردم و دیگر علیه او کاری نکردم، اما قولی که به من داده بودند را فراموش کردند.
من رفتم پیش رئیس فدراسیون تا با او صحبت کنم. نمیدانم چرا مسئول دفتر او مقاومت میکرد و اجازه ورود به دفتر ریاست را به ما نمیداد. در نهایت پس از پیداکردن کلید برقی دفتر ریاست وارد اتاق شدیم و در نهایت این درگیری پیش آمد. البته لحظه ورود به داخل اتاق صدیقی ابتدا من را هل داد و من هم او را هل دادم. دستبهیقه شدیم و همدیگر را هل دادیم، وقتی او را هل دادم به سمت پنجره فدراسیون عقبعقب رفت و یک چاقو از روی میز برداشت. همه کارمندان حاضر در داخل اتاق رئیس فدراسیون من را گرفته بودند و صدیقی به سمت من حمله کرد و گردن من را فشار میداد که الهه وارد درگیری شد و به کمک من آمد، صدیقی اول میخواست با چاقو من را بزند، اما با همان چاقوی میوهخوری الهه را زخمی کرد.
بههیچعنوان خودزنی در کار نبود. صدیقی با همان چاقوی روی میز دفترش الهه را زخمی کرد.
بله، آنها کارمندان فدراسیون هستند؛ باید چنین شهادتی را بدهند اما من یک شاهد دارم که تصویر این درگیری را کاملاً در اختیار دارد.
بله یک نفر تمام اتفاقات را فیلمبرداری کرده اما من او را نمیشناسم!
من واقعیت را گفتم، فقط قرار است فیلم کامل را برای من ارسال کند.
من برای آشتی به فدراسیون ووشو رفته بودم، اما آنها بدعهدی کردند. قرار بود پس از پاککردن فیلم و عکسهایی که در فضای مجازی منتشر کرده بودم محرومیت من بخشید شود، اما آنها بدعهدی کردند.
فدراسیون از ما شکایت کرده؟ ما در حال حاضر در پزشکی قانونی هستیم و از شخص رئیس فدراسیون شکایت کردیم. مأموران نیروی انتظامی چاقویی که از رئیس فدراسیون گرفتند را با خود بردند. هرچند آنها در تلاش بودند چاقو را از دست مأمور نیروی انتظامی بگیرند، اما برای اینکه اثر انگشت از بین نرود چاقو را لای دستمالکاغذی مأموران با خودشان بردند.
من که نباید این مشکل را حل کنم آنها باید حل کنند که ظاهراً دوست ندارند. ووشو خانه من است. نایبرئیس بانوان و ملکی دبیر وقت فدراسیون پادرمیانی کردند و قرار بود این مشکل حل شود. ما رفتیم در یک جلسه نشستیم، صحبت کردیم و همه چیز حلوفصل شد اما آنها بدعهدی کردند.