رژیم صهیونیستی مدعی توقف تجاوزات علیه ایران شد

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:11
یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی مدعی توقف عملیات نظامی علیه ایران به دستور دونالد ترامپ شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مدعی توقف عملیات نظامی علیه ایران به دستور دونالد ترامپ شد.

او در گفتگو با کانال 12 مدعی شد که این رژیم همچنان به تشدید حملات خود به لبنان ادامه خواهد داد.

این در حالی است که قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) نیز ساعتی پیش از توقف عملیات نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

این قرارگاه اعلام کرد: در پی تجاوزات و شرارت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در جنوب لبنان و منطقه ضاحیه که با حمایت آمریکای جنایتکار صورت گرفت، نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان، پاسخی دردناک به این رژیم دادند،

پاسخی که رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان آن باید از آن درس عبرت گرفته باشند.

در این اساس، توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام می‌گردد؛ اما تأکید می‌شود که در صورت تداوم تجاوزات و شرارت‌ها، از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبنده‌تر از قبل در راه خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.