سخنگوی هلال احمر: ۱۲ نقطه از کشور مورد حمله دشمن متجاوز قرار گرفت

پارسینه دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:12
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: در حملات کور صبح امروز(دوشنبه) دشمن صهیونیستی ۱۲ نقطه کشور مورد هدف قرار گرفته است.

به گزارش پارسینه، مجتبی خالدی روز دوشنبه افزود: از ساعت چهار صبح امروز حملاتی از سوی رژیم جعلی اسرائیل به کشورمان روی داد که براین اساس جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین تمام پایگاه‌های امداد و نجات و مراکز عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش هستند و ۱۱۰ هزار نیروی متخصص داوطلب آمادگی لازم برای خدمت رسانی در صورت لزوم را دارند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: درحال حاضر پنج هزار نیروی عملیاتی جمعیت نیز در آماده باش هستند و آماده ارائه هر گونه خدمت در صورت لزوم می باشند.

خالدی گفت: حملات تروریستی دشمن تاکنون هیچ مصدومی(شهید یا مجروح) نداشته و گزارشی در این زمینه دریافت نشده است.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.