ببینید | واکنش یک نماینده مجلس به ادعای ثابتی: ظلم نکنیم!

خبرآنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:16
محسن فتحی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر فردی خود را ولایت‌مدار می‌داند باید به گونه‌ای رفتار کند که در ذهن مردم این تصور ایجاد نشود که میان مسئولان نظام درباره جنگ و مذاکره، دودستگی وجود دارد. ما معتقد هستیم که رهبر معظم انقلاب آنقدر مسلط و مشرف به قضایا هستند که تصمیمات را به درستی می‌گیرند. در اسلام‌آباد دیدیم که تیم مذاکره‌کننده ما به ریاست آقای دکتر قالیباف حتی یک اپسیلون از خطوط قرمز عدول نکردند. کوچک‌ترین خدشه به انسجام ملی، ظلم در حق مردمی است که بیش از ۹۰ شب ایستادگی، پایمردی و تعهد خود را به نظام، انقلاب و رهبری نشان داده‌اند. منبع: خبرفوری

265 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.