سریع‌، فیزیکی و با تمام توان:/ تمرین تیم ملی جدی‌تر از بازی رسمی!

ورزش سه دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:28
ملی‌پوشان بسکتبال ایران امروز در یک بازی درون تیمی جدی تاکتیک‌های مانولوپولوس را شبیه‌سازی کردند.

به گزارش ورزش سه، تمرین امروز ملی‌پوشان بسکتبال ایران بیشتر از تمرین تاکتیکی ساده بود. پس از یک ساعت تمرینات روتین شوت‌زنی و تاکتیکی، با ورود داوران رسمی لیگ برتر به سالن و برگزاری یک بازی درون تیمی فضای سالن تغییر کرد و یک بازی درون‌تیمی جدی، جای تمرینات را گرفت.

این مسابقه در سه کوارتر ۱۰ دقیقه‌ای برگزار شد، تیم سفید با هدایت فرزاد کوهیان و ترکیب اولیه مهدی جعفری، امیرحسین آذری، سالار منجی، محمد رحیمی و علیرضا شریفی وارد میدان شد. در سوی دیگر، تیم قرمز با ارسلان کاظمی،مهدی حیدری، مبین شیخی، امیرحسین طوسیان، متین آقاجان‌پور و تحت هدایت سوتیریس مانولوپولوس آرایش پیدا کرد.

2458746

حضور داوران رسمی باعث شده بود تا بازیکنان با جدیتی در حد مسابقات مقابل هم قرار بگیرند. بازی فیزیکی، درگیری‌های زیر سبد و رفت‌وبرگشت‌های سریع، نشان از آمادگی بالای بدنی ملی‌پوشان داشت. هر دو تیم برای اثبات توانایی‌های خود به کادر فنی، از هیچ تلاشی دریغ نکردند تا یک نبرد تمام‌عیار شکل بگیرد.

2458747

جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال، تماشاگر ویژه این تمرین و بازی درون تیمی بود. او با دقت عملکرد فنی تک‌تک بازیکنان و اجرای دستورات تاکتیکی مربیان را زیر نظر گرفت تا در جریان آخرین وضعیت آمادگی بازیکنان تیم ملی قرار بگیرد.

2458748

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.