لغو مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان

ورزش سه دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:31
رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی بانوان که قرار بود از امروز آغاز شود، لغو شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی بانوان به منظور معرفی نفراتی اعزامی به بازی‌های آسیایی 2026 ناگویا و مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود از صبح امروز (دوشنبه) در سالن امیر احتشام‌زاده واقع در مجموع ورزشی انقلاب آغاز شده و به مدت سه روز برگزار شود، اما به لغو شد.

داریوش ضرغام‌پور مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز در این باره به گفت: این رقابت‌ها قرار بود از صبح امروز آغاز شود، اما به دلیل انصراف 10 بازیکن برگزار نشد.

به گفته ضرغام‌پور، تکلیف نفرات اعزامی به ناگویا و مسبقات قهرمانی آسیا و موضوع انتخابی تیم ملی بانوان، در جلسه‌ای از سوی فدراسیون مشخص خواهد شد.

به گزارش تسنیم، قرار بود تعداد 16 بازیکن در انتخابی تیم ملی بانوان شرکت کنند و از بین آنها نفرات اول و دوم برای اعزام به بازی‌های آسیایی 2026 معرفی شوند. همچنین مقرر شده بود که برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان، چنانچه سه نفر اعزام شوند، نفرات اول تا سوم و چنانچه چهار نفر اعزام شوند، نفرات اول تا چهارم انتخاب شوند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.