جهاد اسلامی: رژیم اسرائیل تنها مانع دستیابی به آتش‌بس در منطقه است

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:49
جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها مانع دستیابی به آتش‌بس در منطقه است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش جهاد اسلامی امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای از حملات موشکی ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین که در پاسخ به ادامه سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در منطقه، به‌ ویژه حمله اخیر به ضاحیه جنوبی بیروت و نقض مکرر توافق آتش‌بس در غزه شد، تمجید کرد.

جنبش جهاد اسلامی همچنین حملات نیروهای مسلح یمن به رژیم صهیونیستی و اعلام ممنوعیت کامل تردد دریایی دشمن صهیونیستی در دریای سرخ را تبریک گفت.

این جنبش فلسطینی تاکید کرد تحولات اخیر نشان داد که رژیم صهیونیستی تنها مانع دستیابی به آتش‌بس در منطقه است و همچنان به خون‌ریزی علیه ملت‌های امت اسلامی، به‌ ویژه در لبنان و نوار غزه، برای تحقق اهداف سیاسی و توهمات توسعه‌طلبانه خود ادامه می‌دهد.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد حملات ایران فرصتی برای حمایت از امنیت ملی عربی و امنیت کشورهای منطقه، بازداشتن رژیم صهیونیستی از ادامه جنایات، و وادار کردن آن به پایبندی به توافق‌ها است.

این جنبش اظهار داشت که حملات ایران به اراضی اشغالی فلسطین حمایت از نیروهای مقاومت در منطقه است که ستون عزت امت عربی و اسلامی و پشتوانه آن در مقابله با تجاوز رژیم مورد حمایت دولت آمریکا هستند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.