هشدار سطح نارنجی هواشناسی در یزد صادر شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:59
یزد - اداره کل هواشناسی استان یزد با صدور هشدار سطح نارنجی از ادامه گرد و غبار در برخی شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی استان یزد اعلام کرد: هشدار سطح نارنجی برای عصر دوشنبه تا پیش از ظهر سه شنبه صادر شده است.

اثر این مخاطره کاهش دید، کاهش کیفیت هوا و همچنین اختلال در ترددهای جاده‌ای را به همراه دارد.

این وضعیت شهرستان‌های یزد، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، زارچ، میبد و مهریز را دربرگرفته و بر این اساس اجتناب از فعالیت‌های فیزیکی در فضای باز به ویژه در گروه‌های حساس جامعه، استفاده از ماسک و احتیاط در ترددهای جاده‌ای توصیه شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.