قوی محبوب شمال در آستانه سقوط؛ بدون اسپانسر، بدون مدیرعامل و بدون مجوز حرفه‌ای

خبرورزشی دوشنبه 18 خرداد 1405 - 17:08
باشگاه ملوان بدون اسپانسر و مدیرعل مانده و احتمال کسر امتیاز و بحرانی بزرگ در انتظار انزلی‌چی‌هاست.

باشگاه ملوان بندرانزلی این روزها در بلاتکلیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد. ملوان که در یکی دو فصل اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود، در حال حاضر نه اسپانسر دارد، نه مدیرعامل.
پس از شروع جنگ تحمیلی، اسپانسر این باشگاه به دلیل شرایط بوجود آمده به همکاری‌اش با این باشگاه پایان داد. در روزهایی که زمزمه برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر در اردیبهشت ماه بود، مسئولان ملوان به طور جدی اعلام کردند که حتی شرایط برگزاری تمرینات را ندارند، چه برسد به اینکه در مسابقات رسمی شرکت کنند.

پژمان نوری، مدیرعامل ملوان نیز از سمت خود کناره‌گیری کرده و دوباره به دنیای مربیگری بازگشته و هدایت چوکای تالش را برعهده گرفته است. وضعیت مازیار زارع، کادرفنی و بازیکنان ملوان هم برای فصل آینده مشخص نیست.

همچنین خبر می‌رسد که ملوانی‌ها نتوانسته‌اند مدارک خود را برای کسب مجوز حرفه‌ای بارگذاری کنند و احتمالا باید فصل جدید را با کسر ۳ امتیاز آغاز کنند.

این شرایط، باشگاه ملوان را در حالت بلاتکلیفی عجیبی قرار داده است و اگر اسپانسری برای این باشگاه پیدا نشود، انزلی‌چی‌ها را وارد بحران جدی روبرو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: شوک مدیریتی در ملوان؛ مالک باشگاه در آستانه کناره‌گیری؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.