واکنش تند روسیه به صدور قطعنامه علیه ایران

ورزش سه دوشنبه 18 خرداد 1405 - 17:33
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی با انتقاد از تلاش برخی اعضای شورای حکام برای صدور قطعنامه علیه ایران، تأکید کرد که این کشور‌ها قصد دارند با فرافکنی، مسئولیت تجاوز را از متجاوز به قربانی منتقل کنند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، نماینده فدراسیون روسیه در نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز دوشنبه در واکنش به تلاش برخی از اعضای شورای حکام آژانس برای ارائه قطعنامه علیه ایران در نشست امروز در برنامه ایکس نوشت: در واقع، مسئولیت تجاوز و پیامدهای آن را نمی‌توان از متجاوز به قربانی منتقل کرد، اما به احتمال زیاد برخی از کشورها در جریان جلسه فعلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سعی در انجام این کار خواهند داشت.

وی تاکید کرد: آن‌ها می‌خواهند همه چیز را وارونه جلوه دهند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.