عربستان حمله به پایگاه هوایی «شاهزاده سلطان» را تکذیب کرد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 17:55
سخنگوی وزارت دفاع عربستان، حمله به پایگاه هوایی «شاهزاده سلطان» که مقر استقرار جنگنده‌های آمریکایی است را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، «ترکی المالکی»، سخنگوی وزارت دفاع عربستان سعودی روز دوشنبه حمله به پایگاه هوایی شاهزاده سلطان را تکذیب کرد.

براساس بیانیه وزارت دفاع عربستان، وی گفت که اخبار منتشر شده درباره حمله به پایگاه هوایی سلطان در استان «الخرج» نادرست است.

المالکی افزود که به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در استان الخرج طی بامداد امروز، یک اقدام پیشگیرانه در پی شلیک موشک بالستیک از یمن بود که در نزدیکی مرزها ناپدید شد.

سخنگوی وزارت دفاع عربستان اشاره کرد که تحقیقات درخصوص شناسایی جزئیات به صدا در آمدن آژیرهای هشدار همچنان ادامه دارد.

پیشتر برخی منابع اشاره کرده بودند که صدای انفجارهایی در پایگاه هوایی سلطان شنیده شده است.

این پایگاه محل استقرار جنگنده‌های آمریکایی است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.