خواسته جدید شهباز شریف از ایران و آمریکا

پارسینه دوشنبه 18 خرداد 1405 - 18:26
نخست وزیر پاکستان در واکنش به تحولات جاری منطقه‌ای گفت: از همه طرف‌ها می‌خواهیم که خویشتن‌داری کنند و به صلح فرصت دهند زیرا این هدف نهایی در شرف دستیابی است.

به گزارش پارسینه به نقل از  ایرنا، «شهباز شریف» دقایقی قبل در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: افزایش اخیر خشونت‌ها در خاورمیانه، یادآوری آشکاری از خطرات مرتبط با آتش‌بس شکننده و عواقب غیرقابل تحملی است که ممکن است به دنبال داشته باشد.

وی افزود: در حالی که ما با جدیت و پشتکار به همراه برادران و شرکای خود برای یافتن یک راه‌حل دیپلماتیک صلح‌آمیز برای این درگیری تلاش می‌کنیم و به ویژه هنگامی که هدف نهایی در شرف دستیابی است، صمیمانه از همه طرف‌ها می‌خواهیم که خویشتن‌داری کنند و به صلح کمی بیشتر فرصت دهند.

نخست وزیر پاکستان نوشت: بیایید به مسیر صلح و دیپلماسی که چشم‌اندازهای روشنی برای موفقیت به جای خشونت و تخریب دارند، ادامه دهیم.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.