عکس | انتقاد ملی‌پوش زنان از حواشی تمام‌نشدنی خواهران منصوریان

خبرآنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 18:41
مریم یکتایی به اتفاقات امروز فدراسیون ووشو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مریم یکتایی، دروازه‌بان تیم فوتبال زنان ایران با انتشار یک استوری به حواشی امروز فدراسیون ووشو و درگیری خواهران منصوریان با امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو واکنش نشان داد. 

او در صفحه شخصی خود نوشت: «اینکه سه ورزشکار به فدراسیون حمله میکنن، فارغ از اینکه حق با آنها باشه یا نباشه، جای تأمل داره این اتفاق نشان میده که باید با دقت بیشتری به این موضوع نگاه کنیم که برای مطرح کردن دیده شدن و اعتبار بخشیدن به چه افرادی زمان انرژی و امکانات صرف می‌کنیم. چنین رفتارهایی نه تنها کمکی به رشد ورزش نمیکن، بلکه تصویری نامناسب و زننده از جامعه ورزشی ارائه می‌دهد. این گونه اقدامات واقعا تأسف‌برانگیز، غیرحرفه‌ای و دور از شأن ورزشکارانی هست که باید الگوی احترام، مسئولیت‌پذیری و اخلاق ورزشی باشند.»

عکس | انتقاد ملی‌پوش زنان از حواشی تمام‌نشدنی خواهران منصوریان

258258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.