تامین ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای خروج ساری از ترافیک

ایرنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 18:44
ساری - ایرنا - فرماندار ساری از تأمین ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بازگشایی طرح پل تا پل، مسیر میدان امام خمینی(ره) به زغالچال این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهروز اسکندرنیا روز دوشنبه در بازدید از این طرح اعلام کرد: اتصال مسیر میدان امام(ره) به زغالچال از جمله طرح‌های مهم شهری و ترافیکی مرکز استان است.

وی ادامه داد : بخش قابل توجهی از عملیات اجرایی آن در سال‌های گذشته انجام شده و حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار ساری افزود: بخش اصلی این طرح، اتصال کامل مسیر به جاده نکا است که اجرای آن نیازمند تأمین اعتبار و انجام مراحل تملک اراضی واقع در مسیر بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر استاندار مازندران گفت: در روزهای اخیر با پیگیری ویژه و مؤثر استاندار مازندران، موفق شدیم حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی جذب کنیم که گام مهمی برای تکمیل این پروژه محسوب می‌شود.

تامین ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای خروج ساری از ترافیک

اسکندرنیا تصریح کرد: در حال حاضر فرآیند نهایی‌سازی تملک اراضی و توافق با مالکان ساکن در محدوده طرح در دستور کار قرار دارد و پس از انجام کارشناسی‌های لازم، مطالبات و مبالغ مربوط به تملک پرداخت خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد : با تأمین منابع مالی و همکاری مالکان، عملیات اجرایی بخش پایانی پروژه با سرعت بیشتری دنبال شود و این مسیر تا پایان شهریورماه سال جاری برای بهره‌برداری و تردد شهروندان بازگشایی شود.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: تکمیل این محور نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک، کاهش بار ترددی ورودی و خروجی شهر ساری و ارتقای زیرساخت‌های حمل‌ونقل مرکز استان خواهد داشت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.