کاپیتان سابق پالایش نفت به فولاد هرمزگان پیوست

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 18:55
بندرعباس - باشگاه فولاد هرمزگان با جذب محمد بنی‌اسدی، کاپیتان فصل گذشته پالایش نفت بندرعباس، نخستین خرید خود برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور را نهایی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه فولاد هرمزگان در نخستین اقدام نقل‌وانتقالاتی خود برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور، محمد بنی‌اسدی را به خدمت گرفت.

این بازیکن باتجربه که فصل گذشته بازوبند کاپیتانی پالایش نفت بندرعباس را بر بازو داشت، پس از توافق با مسئولان فولاد هرمزگان به جمع شاگردان این تیم اضافه شد تا فصل جدید را در ترکیب نماینده هرمزگان دنبال کند.

بنی‌اسدی از چهره‌های شناخته‌شده فوتسال استان هرمزگان به شمار می‌رود و در طول دوران حرفه‌ای خود سابقه حضور در تیم‌های میثاق تهران، پرسپولیس تهران، آذرخش بندرعباس، صنایع هرمزگان و پالایش نفت بندرعباس را در کارنامه دارد.

فولاد هرمزگان با جذب این بازیکن باتجربه فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات را آغاز کرده و در تلاش است با تقویت ترکیب خود، حضوری موفق در فصل پیش رو داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.