انصارالله: دشمن صهیونیستی تسلیم «معادله ضاحیه» شد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 18:57
یک عضو ارشد جنبش انصارالله درخصوص پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات دشمن صهیونیست در ضاحیه بیروت، گفت معادله «ضاحیه جنوبی» با زور برقرار شد و دشمن صهیونیستی تسلیم این معادله شد.

به گزارش ایسنا، «نصرالدین عامر»، از رهبران جنبش انصارالله یمن امروز در حساب کاربری خود در شبکه ایکس با اشاره به پاسخ ایران به تجاوزات اسرائیل در ضاحیه بیروت نوشت: ساعت‌ها تبادل آتش وجود داشت تا اینکه دشمن اسرائیلی اعلام کرد تسلیم شده و ادعا کرد که به این درخواست آمریکایی‌ها پاسخ داده است که توقف تبادل آتش را بپذیرند و از هدف قرار دادن ضاحیه جنوبی دست بردارند.

وی افزود: اما ایران پس از موافقت با توقف حملاتش به اراضی اشغالی، اعلام کرد اگر جنایات حتی در جنوب لبنان و نه فقط در ضاحیه جنوبی ادامه یابد، در آینده مداخله جدیدی نیز صورت خواهد گرفت.

نصرالدین عامر گفت: خلاصه ماجرا از این قرار است، معادله «ضاحیه جنوبی» با زور برقرار شد و دشمن اسرائیلی تسلیم آن شد، اما ضامن آن گزینه زور است و اکنون آزمون در معادله جدیدی باقی مانده است که گامی رو به جلو به سمت توقف کامل حملات اسرائیل به جنوب لبنان است.

این عضو ارشد جنبش انصارالله اضافه کرد: بدین ترتیب، معادله تا جایی تشدید خواهد شد که بدون استثنا تمام جبهه‌های مقاومت را در بر بگیرد و دشمن مجبور به ترک معادله «تجاوزات بی‌مجازات» شود. تحقق این امر، معادله آنچه را که «خاورمیانه» می‌نامند، تغییر خواهد داد و معادله وحدت جبهه‌ها را به طور برگشت‌ناپذیری برقرار خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.