گزافه‌گویی نتانیاهو پس از ضربات تنبیهی ایران

مشرق نیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 19:14
نخست‌وزیر جنایتکار جنگی رژیم صهیونیستی در پی ضربات تنبیهی کوبنده ایران به گزافه‌گویی پرداخت.

به گزارش مشرق، ‌بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار رژیم تروریست صهیونیستی با گزافه گویی علیه ایران تلاش کرد بر ضربات تنبیهی کوبنده شب گذشته و بامداد امروز ایران به اشغالگران سرپوش بگذارد و شاید بتواند از خشم روزافزون صهیونیستهای مهاجر از نبود امنیت و وضعیت کابوس وار زندگیشان بکاهد.

نتانیاهو با این ادعا که « ایران پس از پاسخ ما، از حمله به ما منصرف شد،اگر نظام ایران دوباره همان خطا را مرتکب شود، با قدرت پاسخ خواهیم داد»، تلاش کرد از خود چهره قاطعی در میان جامعه صهیونیستهای مهاجر غاصب ترسیم کند.

وی برای حزب الله قهرمان لبنان هم شاخ و شانه کشید و ادعا کرد: «ماموریت ما با حزب‌الله هنوز تمام نشده است»

نتانیاهو که در بدترین وضعیت ممکن پس از پاسخ برق آسای ایران به تجاوزات رژیم متجاوز صهیونیستی به لبنان به ویژه ضاحیه جنوبی بیروت قرار دارد، مدعی شد:«ایران و حزب‌الله تلاش کردند معادله جدیدی را به ما تحمیل کنند و ما آن را نخواهیم پذیرفت.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.