ادعای نتانیاهو: جنگ با ایران و حزب الله به پایان نرسیده است

همشهری آنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 19:24
  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: یک سال پیش ما یک حمله تاریخی علیه اراده ایران برای نابودی ما با بمب هسته‌ای آغاز کردیم.

به گزارش همشهری‌آنلاین، نتانیاهو ضمن تکرار ادعای همیشگی خود مبنی بر اینکه ایران نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد، به شهرک‌نشینان صهیونیستی ساکن در شمال فلسطین اشغالی، وعده داد که امنیت را به این شهرک‌ها بازخواهد گرداند.

نخست وزیر اسرائیل نسبت به حملات اخیر ایران و حزب الله به اسرائیل واکنش نشان داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای گفت که جنگ این رژیم با جمهوری اسلامی ایران و حزب الله به پایان نرسیده است.

نتانیاهو ضمن تکرار ادعای همیشگی خود مبنی بر اینکه ایران نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد، به شهرک‌نشینان صهیونیستی ساکن در شمال فلسطین اشغالی، وعده داد که امنیت را به این شهرک‌ها بازخواهد گرداند.


وی با بیان اینکه ایران و حزب‌الله قصد دارند معادله جدیدی علیه اسرائیل وضع کنند، مدعی شد که مسئولان رژیم اجازه تحقق این کار را نخواهند داد.

نخست‌وزیر اسرائیل پس از پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشورمان به جنایات این رژیم در لبنان، خبر داد که در حال حاضر، «در جبهه ایران، آتش‌بس برقرار است».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.