فریده شجاعی:۵۰ سال به‌خاطر غیبت استقلال در بخش زنان، اذیت شدم

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 19:48
عضو پیشین هیات مدیره استقلال گفت: ۵۰ ساعت حسرت این که چرا این باشگاه در بخش زنان تیمداری نمی‌کند، اذیتم کرد.

به گزارش ایسنا، فریده شجاعی نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال عصر دوشنبه در مراسم پایان فصل تیم‌های استقلال گفت: خاطرات زیادی از استقلال دارم چون خودم بازیکن بسکتبال این باشگاه که قبل از انقلاب تاج بود، هستم.

او ادامه داد: بعد از آن ۵۰ سال حسرت این که چرا این باشگاه در بخش زنان تیمداری نمی‌کند، اذیتم کرد تا این که آقای تاجرنیا من را به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب کردند. نمی‌توانستیم در هیات مدیره در بخش مردان قد علم کنیم و در بخش زنان تلاش کردیم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.