عملیات اجرایی کمربند غربی خرم‌آباد تا پایان خردادماه آغاز می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 19:54
خرم‌آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: عملیات اجرایی کمربند غربی خرم‌آباد تا اواخر خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مجیدی در جلسه پیگیری پروژه کمربند غربی خرم‌آباد، اظهار کرد: فراخوان مناقصه این پروژه منتشر و پیمانکار برنده مشخص شده است.

وی افزود: امروز جلسه‌ای با حضور متولی پروژه، نماینده شرکت زیرساخت در استان، مشاور و پیمانکار برگزار و مقدمات اجرا، تجهیز کارگاه و جزئیات نقشه و مسیر پروژه بررسی شد.

معاون عمرانی استاندار لرستان، تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های انجام‌شده، ان‌شاءالله در اواخر خردادماه شاهد کلنگ‌زنی این پروژه مهم باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.