تمرین پرسپولیس برای تورنمنت ۳ جانبه آغاز شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 20:04
تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای برگزاری تورنمنت سه جانبه که از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام شده است، آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ۷ هفته تعطیلی برای حضور در تورنمنت سه جانبه اعلام شده از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال، عصر امروز از ساعت ۱۸ در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در تمرین امروز، سعید صادقی، محمد عمری، سروش رفیعی، بیفوما، باکیچ و دنیل گرا غایب بودند.

کریم باقری نیز در نخستین تمرین تیم حضور نداشت و از فردا قرار است تمرینات تیم را زیر نظر بگیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.