بقائی: آن که از عمل به تعهداتش سر بپیچد محکوم به زحمت مدام خواهد بود

اقتصادنیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 20:08
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در ایکس تأکید کرد: بحران‌آفرینان در نهایت کنترل نیروهایی را که خود ایجاد کرده‌اند از دست خواهند داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«آن که از آشوب نردبان می‌سازد، خیال می‌کند بر مردمان حاکم خواهد شد، حال آنکه خود نخستین برده آشوب خواهد بود.

آن که از عمل به تعهداتش سر بپیچد و از صلح روی بگرداند، و به دنبال سودجویی از طریق کین‌توزی، فریب و نزاع دائمی باشد، محکوم به زحمت مدام خواهد بود. وی ناگریز به برافروختن هر روزه آتش تازه‌ای است تا آتش کهنه را شعله‌ور نگاه دارد. چنین کسی نه مالک بحران، بلکه محتاج آن است؛ و محتاج، هرگز مقتدر نخواهد بود.

فتنه‌انگیزان، بیش از آنکه معمار قدرت باشند، زندانیان نیرویی اهریمنی هستند که خود رها کرده‌اند؛ نیرویی که سرانجام میان دوست و دشمن، بانی و قربانی، تفاوتی نمی‌گذارد. زبونی نهایی آنان نیز از همین‌جا آغاز می‌شود؛ از لحظه‌ای که درمی‌یابند نیرویی که برای تسلط بر دیگران آفریده بودند، دیگر از فرمانشان خارج شده است.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.