تصادف در جاده «دالکی به کنارتخته» ۲ مصدوم داشت

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 20:40
بوشهر-سرپرست هلال‌احمر شهرستان دشتستان گفت: برخورد خودرو پژو پارس و سواری تیبا در جاده دالکی به کنارتخته ۲ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اردشیری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ مبنی بر برخورد رخ به رخ خودرو پژو پارس و سواری تیبا در جاده دالکی به کنارتخته ، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دریاقلی به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست هلال‌احمر شهرستان دشتستان افزود: این حادثه ۲ مصدوم به همراه داشت که پس از حضور در صحنه و اقدامات اولیه درمانی ، توسط نجاتگران هلال احمر و عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان گنجی برازجان انتقال داده شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.