اصرار عون بر خصومت با حزب‌الله و مذاکرات ننگین با رژیم صهیونیستی

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 21:27
رئیس دولت غربگرای لبنان بار دیگر بر خصومت‌ورزی با مهمترین عامل بازدارندگی در برابر صهیونیستها پافشاری کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جوزف عون رئیس جمهور  غربگرا و تحمیل شده بر ملت لبنان بار دیگر تجاوزات و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و طمع ورزی آشکار این رژیم به لبنان را نادیده و انکار کرد و در اظهاراتی فریبکارانه و مزورانه در تلاش برای خوش رقصی مجدد برای اشغالگران سرزمین لبنان و حامیانش مدعی شد که «ما برای روابط خوب با ایران تلاش می کنیم، ولی باید در امور ما دخالت نکند و به خاطر منافع خود، کشور ما را ویران نکند».

وی با انداختن  تقصیرها به گردن حزب الله و ایران، بار دیگر به توجیه جنایات ضد بشری و  اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت لبنان پرداخت تا نشان دهد همچنان به سرسپردگی در برابر آمریکا و اشغالگران ادامه می دهد.

عون بار دیگر تمایل خود برای دیدار با نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی را آشکار کرد و خواستار نابودی مهمترین  عامل بازدارندگی در برابر صهیونیستها یعنی سلاح مقاومت اسلامی حزب الله شد و مدعی شد که اگر حزب الله با تحویل سلاح یا گفتگو با دولت موافقت نکند، مسئولیت در برابر ملت برعهده آن خواهد بود.

وی در اظهاراتی که نشان دهنده  اوج ضعف و استیصالش است، مدعی شد: هیچ گزینه ای به غیر از مذاکرات نداریم و تلاش می کنیم از مصلحت شخصی ترامپ برای پایان این نزاع استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.