استارت پرسپولیس برای تورنمنت احتمالی

خبرآنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 21:38
تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای برگزاری تورنمنت سه جانبه که از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام شده است، آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ۷ هفته تعطیلی برای حضور در تورنمنت سه جانبه اعلام شده از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال، عصر امروز از ساعت ۱۸ در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در تمرین امروز، سعید صادقی، محمد عمری، سروش رفیعی، بیفوما، باکیچ و دنیل گرا غایب بودند.

کریم باقری نیز در نخستین تمرین تیم حضور نداشت و از فردا قرار است تمرینات تیم را زیر نظر بگیرد.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.