با اعلام رئیس فدراسیون گلف، اولین ورزشکار زن گلف ایران در بازیهای آسیایی ناگویا شرکت میکند.
حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف در مراسم پایان فصل تیمهای زنان باشگاه استقلال اعلام کرد که بعد از یک قرن فعالیت گلف، برای اولین بار نماینده گلف زنان ایران در بازیهای آسیایی شرکت میکند.
بر این اساس نازنین شهرکی، اولین ورزشکار زن تاریخ گلف ایران خواهد بود که در بازیهای آسیایی ناگویا حاضر میشود.
بیشتر بخوانید: واکنش ملیپوش فوتبال به حواشی خواهران منصوریان؛ واقعا تاسفبرانگیز، غیرحرفهای و دور از شان!
منبع خبر "
خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.