به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف معاون اول رئیسجمهور در حساب کاربری خود در شبکه ایکس با اشاره به عملیات نصر گفت: دشمن ناچار به التماس مجدد برای آتشبس شد.

انتهای پیام
به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف معاون اول رئیسجمهور در حساب کاربری خود در شبکه ایکس با اشاره به عملیات نصر گفت: دشمن ناچار به التماس مجدد برای آتشبس شد.

انتهای پیام