اعتراف رسانه صهیونیستی: اسرائیل وارد باتلاق نبرد با ایران شده

مشرق نیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 22:12
یک رسانه صهیونیستی وضعیت فعلی این رژیم در جنگ با ایران را بحرانی توصیف کرد.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در تحلیلی راهبردی، وضعیت فعلی این رژیم در برابر ایران را بسیار بحرانی و خارج از پیش‌بینی‌های قبلی توصیف کرد.

در گزارش این شبکه آمده است: اسرائیل در حال ورود به دورهای متوالی نبرد با ایران است و مهم‌ترین برگ‌های برنده راهبردی خود را از دست داده است.

در این گزارش تصریح شده است: نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیل اعتراف کرده‌اند که توانایی تصور چنین سناریوی هولناکی را پس از جنگ علیه ایران نداشتند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.