نقره و برنز قم در رقابت‌های سراسری ساحلی

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 22:37
ورزشکاران قمی در دومین دوره مسابقات سراسری ساحلی آمادگی جسمانی و تندرستی کشور خوش درخشیدند و دو مدال ارزشمند را برای استان خود به ارمغان آوردند.

تیم آمادگی جسمانی آقایان استان قم در دومین دوره مسابقات سراسری ساحلی آمادگی جسمانی و تندرستی کشور، با کسب دو مدال ارزشمند در جمع استان‌های برتر این رقابت‌ها قرار گرفت. 

در رشته فیوژن فیتنس، محمدمهدی بهمنی با عملکردی درخشان عنوان نایب‌قهرمانی کشور را از آن خود کرد و بر سکوی دوم ایستاد.

در رشته کلیستنیکس فری‌استایل نیز سید حمید محسنی با قرار گرفتن در جایگاه سوم، دومین مدال تیم اعزامی قم را به دست آورد.

این مسابقات به میزبانی فرح‌آباد ساری و با حضور ورزشکارانی از سراسر ایران امروز (۱۸ خرداد) برگزار شد؛ هدایت و سرپرستی این تیم در طول مسابقات بر عهده اصغر زند بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.