مسیر انتقال پساب زندان‌های لرستان به رودخانه کارشناسی می‌شود

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 22:40
معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه مسیر انتقال پساب زندان‌های لرستان به رودخانه کارشناسی می‌شود گفت:بر اساس آنالیزهای دقیقی که سازمان محیط زیست انجام داده، این پساب عاری از هر نوع آلودگی بوده و گزینه مناسبی برای مصارف ثانویه محسوب می‌شود.

مهدی مجیدی ۱۸ خرداد در حاشیه برگزاری جلسه‌ای ویژه با محوریت هدایت اصولی پساب تصفیه‌خانه زندان‌های استان به سمت رودخانه اظهار کرد: با توجه به درخواست اداره‌کل زندان‌های استان لرستان برای هدایت پساب تصفیه‌شده، جلسه‌ای با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط شامل محیط زیست، آبفا، راهداری و دفتر امور روستایی استانداری در حوزه معاونت عمرانی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد، مسیر انتقال این پساب به سمت رودخانه با انجام بازدید میدانی مشترک توسط چهار دستگاه یادشده، به‌طور دقیق کارشناسی شود.

مجیدی اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های مربوطه موظف شدند همکاری لازم را برای اجرایی شدن این طرح به عمل آورند.

معاون استاندار لرستان با قدردانی از اقدام ارزشمند اداره کل زندان‌های استان در راستای تصفیه و آماده‌سازی این پساب، خاطرنشان کرد: بر اساس آنالیزهای دقیقی که سازمان محیط زیست انجام داده، این پساب عاری از هر نوع آلودگی بوده و گزینه مناسبی مصارف ثانویه محسوب می‌شود.

مجیدی با اشاره به مزیت‌های این طرح تأکید کرد: هدف نهایی، هدایت این حجم آب تصفیه‌شده به سمت رودخانه و در دسترس قرار دادن آن برای واحدهای کشاورزی و صنعتی است تا در صورت نیاز، بتوانند از این منبع پایدار استفاده بهینه را ببرند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.