عارف غلامی: قهرمانی را حق استقلال می‌دانم

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 22:42
بازیکن استقلال گفت: با احترام به سایر تیم‌های مدعی، قهرمانی حق استقلال است. 

عارف غلامی در حاشیه مراسم تقدیر از زنان باشگاه استقلال گفت: 

- امیدوارم این مسیر خوب در ورزش زنان ادامه داشته باشد و مسئولان ورزش زنان را حمایت کنند. 

- من خیلی به فضای تیم ملی آشنا نیستم و تنها برای بازیکنان آرزوی موفقیت دارم. 

- نظر بازیکنان باید اولویت چندم باشد و مسئولان باید برای انتخاب مربی تصمیم بگیرند و بازیکنان تابع باشند.

- اثرات منفی به سبب تغییرات زیاد در مربی در باشگاه ایجاد شده، نمی‌خواهم نظر قطعی بدهم اما فکر می‌کنم نفرات ارجحی هستند که می‌توان انتخاب کرد. 

- فکر می‌کنم بهترین تصمیم این است که مثل کشورهای اروپایی رفتار کنیم و با احترام به سایر باشگاه‌های مدعی، قهرمانی را حق استقلال می‌دانم.

- موضوع شفاف و مشخص است و سازمان لیگ و فدراسیون باید تصمیم نهایی را قبل از آغاز لیگ بگیرند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.