اعتراف رسانه صهیونیستی: اسرائیل وارد باتلاق نبرد با ایران شده است

افکار نیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 22:51
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در تحلیلی راهبردی، وضعیت فعلی این رژیم در برابر ایران را بسیار بحرانی و خارج از پیش‌بینی‌های قبلی توصیف کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در تحلیلی راهبردی، وضعیت فعلی این رژیم در برابر ایران را بسیار بحرانی و خارج از پیش‌بینی‌های قبلی توصیف کرد.

 اسرائیل در حال ورود به دورهای متوالی نبرد با ایران است و مهم‌ترین برگ‌های برنده راهبردی خود را از دست داده است.

 نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیل اعتراف کرده‌اند که توانایی تصور چنین سناریوی هولناکی را پس از جنگ علیه ایران نداشتند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.