کشف فروش مواد مخدر در عطاری های ایذه؛ ۴ نفر دستگیر شدند

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 22:58
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ایذه گفت: در پی گزارش مردمی درباره عرضه مواد مخدر و داروهای غیرمجاز در برخی عطاری‌ها، دو واحد صنفی پلمب و چهار نفر بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صادقیان عصر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر عرضه مواد مخدر و داروهای غیرمجاز در برخی عطاری‌ها، دستور قضایی برای بازرسی این واحدهای صنفی صادر شد.

وی افزود: با اقدام به‌موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ایذه، در بازرسی از تعدادی از این عطاری‌ها در مجموع بیش از پنج کیلوگرم انواع متادون، قرص‌های روان‌گردان و داروهای غیرمجاز کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب ایذه ادامه داد: در این راستا چهار نفر از متصدیان این واحدهای صنفی دستگیر شدند که با قرار متناسب روانه زندان شدند.

وی تصریح کرد: همچنین دستور پلمب دو واحد صنفی متخلف نیز صادر شد.

صادقیان بیان کرد: سلامت شهروندان از اولویت‌های دستگاه قضایی است و برخورد با عرضه‌کنندگان مواد مخدر و داروهای غیرمجاز با جدیت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.