صدمین شب آغاز جنگ تحمیلی سوم و تجمعات مردمی در حمایت از نظام، نیروهای مسلح و رهبری، این بار حالوهوایی متفاوت داشت؛ شبی آمیخته از خشم، غرور و همبستگی؛ که با فریاد «اللهاکبر» و شعارهای ضدصهیونیستی در نقاط مختلف استان مازندران طنینانداز شد.
شامگاه دوشنبه ۱۸ خرداد، در چهره مردم شهرهای مختلف مازندران، دیار علویان بیش از هر چیز حس اقتدار دیده میشد؛ حسی که از باور به قدرت پاسخگویی ایران و حمایت از جبهه مقاومت سرچشمه میگرفت.
بسیاری از حاضران میگفتند حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، بار دیگر خشم ملتهای منطقه را شعلهور کرد و پاسخ ایران نیز نشان داد معادلات منطقه بدون واکنش باقی نخواهد ماند.
در گوشهای از جمعیت، مادری که دست کودک خردسالش را گرفته بود، میگفت: آمدیم بچههایمان ببینند مردم ایران وقت خطر کنار کشورشان میایستند.
چند قدم آنطرفتر، نوجوانانی که پرچم ایران را روی دوش انداخته بودند، شعار میدادند: «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده.»
میادین و خیابانهای شهرهای مازندران در این شب، تصویری را به نمایش گذاشتند که هنوز این خطه با تحولات جبهه مقاومت نفس میکشد، استانی که هر بار منطقه در التهاب فرو میرود، میدانهایش به محل اجتماع مردمی تبدیل میشود که میخواهند حمایت خود از آرمانهای انقلاب و مقاومت را آشکارا فریاد بزنند.

سه رقمی شدن شب تجمعات مردمی در مازندران در حالی پایان یافت که صدای شعارها تا پاسی از نیمه شب در برخی خیابانها شنیده میشد و پرچمهای ایران در باد شبانه به اهتزاز درآمده بود؛ شبی که برای بسیاری از مردم، فقط یک تجمع نبود، بلکه نمایش ایستادگی و همبستگی ملی بود.
حضور متعهدانه مردم در میدان
مردم دیار هزار سنگر نیز شامگاه دوشنبه در یکصدمین شب از سومین جنگ تحمیلی و حضور مردم درتجمعات شبانه و اقتدار رزمندگان سلحشور و ملت ایران، قهرمانانه از کیان و آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کردند و در این مسیر رهبر مجاهد و عزیز امت اسلامی و علمدار امام زمان(عج) شهید شدند.
مردم شهرستان آمل با حضور در میدان ۱۷ شهریور این شهر تاکید کردند، عزم ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حفظ استقلال و عزت ملی، استوارتر از همیشه باقی میماند.
مردم آمل همچنین در صدمین شب از حضور خود در میدان، اعلام کردند: پشتیبان رهبر معظم انقلاب و سربازان رزم و دیپلماسی تا پیروزی نهایی هستند.
ایستادگی سارویها در زیر پرچم ایران
مردم ساری هم در صدمین اجتماع شبانه با حضور در میدان امام حسین(ع) بار دیگر با سردادن شعارهای حماسی، خیابان را خالی نگذاشتند و با نیروهای مسلح و رهبر انقلاب هم پیمان شدند تا آخرین نفس پای آرمانهای امام، انقلاب، شهدا و صیانت از ایران اسلامی بمانند.

امشب مردم ساری با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی، خونخواه امام شهید شدند و از نیروهای مسلح خواستند تا جواب دندان شکنی به جنایات رژیم آمریکایی- صهیونیستی بدهند.
در صدومین شب حماسه مردم ساری فریاد زدند که سه ضلع میدان، خیابان، میز مذاکره یکصدا پشتوانهای برای ایران اسلامی هستند تا از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.
انتهای پیام













