خبرورزشی‌گردی| به پرسپولیسی‌ها گفتم از پولی که خودم ساختم پولم را بدهید/ کار کردم، افتخار آفریدم، حالا حقم را می‌خواهم

خبرورزشی دوشنبه 18 خرداد 1405 - 23:20
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق پرسپولیس ۶ سال قبل در گفت‌وگو با ما صراحتا اعلام کرد مدیران وقت این باشگاه او را مجبور کردند تا به فیفا شکایت کند.

پس از سپری کردن یک دوره ۴ ساله فوق‌العاده موفق، برانکو ایوانکوویچ اواخر خرداد ۱۳۹۸ از پرسپولیس رفت اما دقیقا یک سال بعد از این جدایی، کار او و پرسپولیسی‌ها به کمیته انضباطی فیفا کشیده شد!

برانکو ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۹ طی گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی انتقادات بسیار تندی از مدیران آن زمان پرسپولیس مطرح کرد:

  • فعلا منتظر هستم تا ببینم فیفا چه حکمی در مورد شکایتم از پرسپولیس صادر می‌کند. واقعا نمی‌دانم که پرسپولیسی‌ها می‌خواهند از طریق دادگاه عالی ورزش اعتراض کنند یا نه اما من در این تیم کار کردم و حقم را می‌خواهم.
  • خیلی دلم می‌خواست کار به صورت مسالمت‌آمیز جلو برود اما مدیران باشگاه پرسپولیس این روش را نمی‌خواستند و من را به سمت شکایت کشاندند.
  • چهار سال و نیم در پرسپولیس بودم و با وجود مشکلات فراوان، روزهای بسیار زیبا و افتخارات فراوانی را تجربه کردیم. روزهای زیبایی که متاسفانه حالا عده‌ای دارند آن را تلخ می‌کنند. بارها نشان دادم که برای توافق مسالمت‌آمیز با پرسپولیس کاملا جدی هستم ولی طرف مقابل طور دیگری رفتار کرد.
  • همه‌جا وقتی قول و قراری گذاشته می‌شود و قراردادی امضا می‌شود همه باید نسبت به آن وفادار باشند.
  • غیر از من ۴ نفر دیگر هم در این قرارداد و شکایت حاضر هستند. ما تلاش زیادی داشتیم تا توافق حاصل شود. بخشی از هزینه‌ها و باشگاه را خودم دادم اما حرفی نزدم.
  • باشگاه می‌توانست از پولی که خودمان در بازی‌ها به دست آوردیم (رساندن تیم به فینال لیگ قهرمانان و درآمدزایی میلیون‌دلاری برای پرسپولیس) ما به پولمان برسیم.
  • گاهی اوقات ماه‌ها در پرسپولیس پولی نگرفتم اما سکوت کردم. الان هم وقتی متوجه شدم همه راه‌ها را رفته‌ایم اما به نتیجه نرسیدیم، مجبور به شکایت از این باشگاه شدم.

بیشتر بخوانید: مهدوی‌کیا: واسطه استقلال هر شب دم خانه ما بود/ نمی‌توانم از باشگاه پرسپولیس خواهش کنم من را برگرداند!

خبرورزشی‌گردی| به پرسپولیسی‌ها گفتم از پولی که خودم ساختم پولم را بدهید/ کار کردم، افتخار آفریدم، حالا حقم را می‌خواهم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.